sâmbătă, 7 august 2010

E aproape dimineata, o alta noapte in care n-am putut dormi.
Am o stare naspa , ca sa-i zic asa.
O gramada de intrebari imi trec prin minte, dar refuz sa le bag inseama..
Gandindu-ma ca mai rau imi fac..
Hai sa uitam totul, nu? tot ce-a fost..Oare va fi mai bine?.
Sincer nici nu mai stiu ce sa scriu.. cuvintele nuprea isi mai au rostul.
Dar.. oricum.. viata se duce.. timpu nu vindeca.. el doar.. trece.
Nu vreau sa abuzez de puncte-puncte, dar.. asa ma simt acum,
in suspensie.
Si ca sa schimbam subiectul..
Ce vacanta naspaaa ! Cel putin a mea..
A fost prima vacanta , de pana acum, care chiar nu am simtit-o.
Stiu ca mai e o luna, dar ce draci mai fac eu in luna asta?
Unde e senzatia aia care o aveai cand mergeai spre necunoscut..
" E VARA FRATE ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu